10 Aralık 2010 Cuma

Gün Işığı Hiç Bu Kadar Etkili Olmamıştı



Vitray uzun zamandır yazmak istediğim bir örnekti fakat istediğim tarzda kullanım şekliyle ilgili görselleri ancak bulabildim.Vitray denince ilk akla gelen çiçek böcek motifli özellikle kiliselerde  kullanılan cam sanatı oluyor.Fakat bu da bir çeşit vitray ve günümüzde kullanımı daha modern ve rahat diye düşünüyorum.Vintage ise bu da vintage, modern ise bu da modern.Yorumlama size kalmış.Tabiki de görsellerdeki gibi baştan aşağı renkli cam yapamayız keza öyle mimarisi olan mekanlarda çok nadir bulunmakta.Ama eğer evimize uyarlamak istiyorsak salonun giriş kısmına kapının üst tarafında kiriş kısmına uygulanabilir veya girişin yanlarına,aynı zamanda mutfakta da verdiği ışık etkileyici olabilir diye düşünüyorum.Cafelerde de konsept olarak uygulanırsa   çok başarılı olabilir.Mekanınız biraz renklensin, gün ışığından faydalanalım biraz da mekanı keyiflendirelim diyorsanız, renkli camlar basit ama etkili bir detay olacaktır.

2 yorum:

  1. Çok güzel paylaşımların oluyor, senden daha fazlasını okumak istiyorum :)

    YanıtlaSil
  2. Çok teşekkür ederım ,sevındım yorumuna
    Vakıtve guzel seyler buldukca yazıyorum,daha çok araştırıcam o zaman:)

    YanıtlaSil