11 Kasım 2010 Perşembe

Tabaklarla Duvar Sanatı





Birazcık kafayı yedim bu tabakları görünce ve aynısını yapmak için çok heveslendim.Vintage sever olarak konsepte bu kadar uygun bir fikir olamazdı doğrusu.Ayrıca görsellerde de olduğu gibi modern mekanlarda da  tercih edilebilen  bir konsept.İster hepsi birbirinden farklı olsun ister aynı tabaklar olsun verdiği etki aynı;mükemmel!!!Mutfakta,holde,salonda,koridorda hatta yatak odasında bile uygulanmş örneklerini gördüm.
Ben rengarenk olan hepsi birbirinden farklı olan grubu daha çok sevdim.Eğlenceli ,kalabalık ve daha hareketli duruyor.Eğer tek tip ve daha düz tabaklar kullanılacaksa bence zeminde ki duvar renkli olmalı böylece hareketliliği yakalayabilirsiniz.
Fikir olarak da uygulama olarak da çok basit bir konsept.Mevcut tabaklarınızdan bile yapabilirsiniz.Ya da üşenmeyip biraz dolaşıp istediğiniz tabakları bulabilirsiniz.Ama evdekiler sizi tatmin etmiyorsa,benim dolaşacak zamanım da yok diyorsanız eğer internetten de ulaşabilirsiniz bu tabaklara.Ebay-Etsy veya gittigidiyor gibi alışveriş sitelerinden  rahatlıkla bulabilirsiniz.Ben yavaştan toplamaya başlıyorum tabakları bence ne olur ne olmaz sız de toplayın,bulunsun belkı bir gün aniden  'aa ne güzelmiş hadi yapalım 'diyebilirsiniz


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder