7 Eylül 2010 Salı

Farklılığı duvar kağıdıyla yaratalım.




Bugün duvar kağıtlarını araştırırken karşıma Elitis diye bir marka çıktı.Elitis bir fransız markası.Duvar kağıtlarının yanı sıra mobılya ve kumaş da üretiyor.Fakat bana sorucak olursanız en ön sırayı duvar kağıtları alıyor.Elitis'in Türkiye'de de distribütor firmaları var,ben de gittim yakından gördüm.İyi ki gitmişim çünkü yakından çok daha etkileyiciler.Kullandıkları renkler,baskı teknikleri,dokuları herşey çok kaliteli ve bu ilk bakışta belli oluyor.Diğer duvar kağıtlarının aksine çok ağır bir görüntüsü var.İnternet sitelerinde olmayan koleksiyonlarını gördüm özellikle derinlik etkisi veren ve dokulu alternatiflerini beğendim.Çok iddialı olanları da var yerine göre uygulandığında kesinlikle dikkat çekici olacaktır,özellikle mağaza ve otel konseptinde kullanmak ilk aklıma gelen şey oldu.Bunun dışında düz ama dokulu olanlar heryerde rahatlıkla uygulanabilir.Eğer duvar kağıdı almaya niyetiniz varsa bunlara bakmadan karar vermeyin derim.
Ön araştırma için http://www.elitis.fr/ burdan bakabilirsiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder