3 Haziran 2011 Cuma

Bakış Açınızı Değiştirin

 




 Patrick Morris tasarımı olan Sky Planter saksılara tek kelime ile BA-YIL-DIM ! İster iç mekan da olsun ister dış mekan da olsun bulundukları ortamda bütün ilgiyi üzerlerine çekecekleri kesin.Genelliikle iç mekanlar için daha alternatif bir tasarım diye düşündüm.Özellikle dar ve kalabalık alanlar için.Sky Planter kullandığınız zaman çiçekleriniz koltukların arkasında ya da perde yanlarında unutulmaktan kurtulacak.
 Tasarımı her bakımdan avantajlı.Özel rezervuar sistemi ile ayda sadece 1 kere su veriyorsunuz ; yani artık ben kendime bile bakamıyorum bitkilere nasıl bakayım diye bahanelere gerek kalmayacak.Hem de düşünürseniz su tasarrufu yapmış olacaksınız.
 Ayrıca nasıl duruyor bu böyle dıye şaşırmayın kendi özel kilit sistemi var bitkinizi saksıya ektikten sonra kapağını kapatıyorsunuz ve böylece toprak korunmuş oluyor.
Sankı ben tasarlamışım gibi baya bir pazarladım ürünü ama gerçekten çok beğendim hatta siparişini verdim bile.Küçük olanları   £25 , büyük olanları ise  £59.Evinizde a da ofisinizde farklılık yaratmak isterseniz , http://www.rockettstgeorge.co.uk/outdoor-living-223-c.asp buradan satın alabilirsiniz.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder